gymnastics Pictures, Images and Photosgymnastics Pictures, Images and Photosgymnastics Pictures, Images and Photosgymnastics Pictures, Images and Photos

2010. május 3., hétfő

Vidékbajnokság megyei döntő (Dunaharaszti 2010.05.02.)



Vártam már a verseny napját, és reméltem végig tudom csinálni mind a két gyakorlatomat anélkül, hogy túlzottan izgulnék. Az első gyakorlatomat a kötéllel mutattam be, és úgy éreztem, hogy jól sikerült. Sokat segített a jó gyakorlat bemutatásában társaim bíztatása. Labda gyakorlatom előtt megtudtam, hogy elég magas pontszámot kaptam a gyakorlatomra, így nyugodtan készülhettem a következő gyakorlatomra.
A labda egy új szer, csak az idén kezdtem vele dolgozni, így túl sokat nem vártam tőle, tudtam, hogy még sok időre és gyakorlásra van szükségem ahhoz, hogy jó eredményt érhessek el vele. Célom a jó szereplés volt, és úgy érzem a kötéllel szerzett ezüstérmemmel és az összetettben szerzett bronzérmemmel sikerült célomat elérni. Örülök az eredménynek, készülök a következő versenyre.

A versenyen készült videókat megnézheted a videók menü alatt!