gymnastics Pictures, Images and Photosgymnastics Pictures, Images and Photosgymnastics Pictures, Images and Photosgymnastics Pictures, Images and Photos

2011. március 28., hétfő

Diákolimpia 2011.03.27.

Idén először szerepeltem diákolimpián. A Budaörsön megrendezésre kerülő verseny sajnos nem úgy sikerült, ahogy azt a verseny előtt elképzeltem. Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy a karika gyakorlatom, amit ezen a versenyen mutattam be először a vártnál jobban sikerült. Talán ettől a gyakorlattól féltem jobban, így kicsit talán a magabiztosabban kezdtem hozzá a jól begyakorolt labda gyakorlatomhoz. Ez volt az első versenyem az új labdámmal, és sajnos nem sok sikert hozott, mert sikerült elrontanom a gyakorlatot. A verseny vége felé már elfáradtam, ez talán a több órás csúszásnak is betudható. Eléggé elkeseredtem, annak ellenére, hogy így is sikerült a továbbjutás a Pécsen megrendezésre kerülő döntőbe. Ez egy állomás, egy felkészülési verseny a Vidékbajnokság előtt. Úgy érzem több következtetést is levonhatunk, főképp azt, hogy nem lehet elég sokat edzeni, hibák mindig becsúszhatnak.

Karika gyakorlat